آهنگ شاد مازندرانی مجید احمدی بنام خل پسر بومه دردسر بومه برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب بروید 

 

متن آهنگ مازندرانی

👋 من دواشم تو دواشی، دل و دلبر خل دتر ♬👏
من دواشم تو دواشی دل و دلبر خل دتر ♬♬
اول جوانی لقب جهانی بومه 👏👏
👋 افتخار و خش خون مازندرانی بومه 👏
سال کوهی ویمه یار تیسه بومه دشتی 👏
لَله چمر هاکرده لالا قرقچی بومه 👏
دردسر بومه، خل پسر بومه 👏
👋 ته که بوردی دلبرا، من در به در بومه 👏👏

 

پلنگی را کرده، شی می ره وا هاکردی 👏
👋 عاشقی ره خاطر اینتا ریکا هاکردی 👏👏
شلیطه دکردی و چکه سما هاکردی 👏
👋 می کل چو خنه ره تو مشت صفا هاکردی 👏👏
دردسر بومه، خل پسر بومه 👏
ته که بوردی دلبرا، من در به در بومه 👏
تو می یاری، دلی قراری 👏
دل و دلبر، خل دتر 👏

آهنگ شاد مازندرانی مجید احمدی بنام خل پسر بومه

👋 تو می یاری، دلی قراری 👏
دل و دلبر، خل دتر 👏 👏
چرخ هاکنی دنیا 👏
می جور نکنی پیدا 👏
زندگی قمار و من هم هستمه تنی شاه 👏
تو بووش می دلی آس 👏
منم وومه تنی سرباز 👏
حکم هاکنم عاشقی ره گوش هادی دلی راز 👏
دردسر بومه، خل پسر بومه 👏
ته که بوردی دلبرا، من در به در بومه 👏

راهنما
 
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
 
حجم : 5مگابایت
فرمت فایل:mp3
 

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی