ورژن جدید آهنگ حسین توکلی ای کاش

دانلود ورژن جدید آهنگ جدید حسین توکلی به نام ای کاش

Hossein Tavakoli - Ey Kash

موزیک : حسین توکلی ؛ تنظیم : امیر حیدری

متن ترانه ای کاش از حسین توکلی

| ورژن جدید |

چقدر بسازم دل بدم ببازم مگه میشه / مگه ساده ست مگه سنگم عزیزم

چقدر بجنگم با دله بی تو تنگم / تو رو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم



متن آهنگ ای کاش حسین توکلی

چقدر بسازم دل بدم ببازم مگه میشه
مگه ساده ست مگه سنگم عزیزم
چقدر بجنگم با دله بی تو تنگم
تو رو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم
تو رو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم
رفتنت آشفته م کرد ندیدنت دیوونه م کرد
جای خالیت نبود ای کاش
کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو
عشقه من کاش کاش کاش
دوست دارم باز پیاده بریم زیر بارون مثه قدیما
باز بگی عشق چه خوبه بکوبه دلامون مثه قدیما
دوست دارم زیر و رو شم دوباره با حرفات صدات کنم
باز بخندی و من خیره شم تویه چشمات نگاهت کنم
رفتنت آشفته م کرد ندیدنت دیوونه م کرد جای خالیت نبود ای کاش
کاش نمی دیدمت و کنده شده بود

راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک